LIEBSTER AWARD

 

Hey, gisteren zijn wij genomineerd voor de liebster award. wij  werden genomineerd door fleur, dankjewel!  Een Liebster Award is een virtuele award om blogs te ontdekken en om iets meer te weten te komen over de blogger zelf. Let’s begin!

In welke landen ben je allemaal geweest?

Y: Marokko, Frankrijk, Spanje en luxenburg en niet te vergeten België.

M: Italië, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Polen, Denemarken en Canada

Dingen vrolijken je op als je verdrietig bent?

Y: meestal zijn dat wel mijn vriendinnen!

M: Mijn vriendinnen

Waar kan je absoluut niet zonder?

Y: hmm..moeilijke. Ik denk niet dat ik zonder chocola familie en vrienden kan leven, haha.

M:Zelfde!

Wie is je favoriete designer?

Y: Ik koop eerlijk gezegd geen designer dingen, maar als ik zou moeten kiezen kies ik denk ik toch wel voor Micheal Kors kiezen. De dingen die hij ontwerpt zijn zo ontzettend mooi!

M: Ik hou echt van Micheal Kors, maar over het algemeen draag ik niet echt designer kleding.

Waar haal je inspiratie vandaan?

Y: (voor mijn blog) Door dingen die ik zie en die mij opvallen. Maar ook door andere blogs te lezen.

M: Vooral van dingen die dagelijks zie en hoor, maar andere blogs helpen ook.

Wat is je favoriete kledingstuk?

Y: Een vest, ik heb namelijk bijna elke dag een vest aan.

M: T-shirts, er zijn zoveel leuke soorten en ze zijn natuurlijk makkelijk te combineren.

Wat is jouw droombaan?

Y: De baas van een succesvol bedrijf en dan daarnaast ook een succesvol blog!

M: Een succes volle blog, maar ik wel zelf binnenhuis architect worden. Als ik maar zelf kan bepalen hoe ik iets wil/doe.

Wat is je favoriete webshop?

Y: Ik winkel niet echt offline.

M: Umm, als ik online winkel is het denk ik bij de V&D. Maar nu die winkel failliet is winkel ik niet echt meer online.

Wat is je favoriete seizoen, en waarom?

Y: Winter, door alle gezelligheid!

M: Winter, door sneeuw ik hou echt van sneeuw, maar zeker ook door al die gezellige feestdagen :).

Wat is je favoriete muziek?

Y: Ik luister serieus naar bijna alles van Nederlandse tot Marokkaanse muziek .

M: Ik hou echt heel erg van Nederlandse muziek maar ook luister ik graag  naar Engelse muziek.

Wie maakt je gelukkig?

Y: Dat zijn toch wel mijn familie en vrienden.

M: Vrienden en Familie, ik kan echt niet zonder ze.

En dan waren dit alle vragen weer. Natuurlijk zijn er ook regels:

-Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.

-Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers of minder).

-Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.

-Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden.

Hier komen mijn bedachte vragen:

  1. Welke youtubers vind jij helemaal geweldig?
  2. Wie is jouw voorbeeld?
  3. Waar kan ik je midden in de nacht voor wakker maken?
  4. Hoe gaat het met je?
  5. Wat is je allergrootste blooper?
  6. Wat zijn je doelen met je blog?
  7. Waar winkel je graag?
  8. Waarom ben je begonnen met bloggen?
  9. Waar irriteer je je heel erg aan?
  10. Wat is je favoriete bezigheid na bloggen?
  11. Hoe zie je jezelf over 20 jaar?

Ik ken niet echt bloggers meer die deze tag niet hebben gedaan, dus daarom nomineer ik iedereen die deze tag wil doen! Veel succes.

xxx

11 gedachtes over “LIEBSTER AWARD

Geef een reactie

