Q&A

Q&A

Hi, guys, een tijdje terug vroegen we jullie om een paar vragen achter te laten. Aangezien we ons eerder niet echt goed hadden voorgesteld, leek het ons wel leuk om het op deze manier te doen. Mocht je nog vragen hebben kun je die natuurlijk altijd in de reacties achterlaten!

 

Wat vind je het aller leukste aan bloggen?

Het alles leukste aan bloggen vinden we dat je zelf bepaalt waar je over schrijft!

Wat zijn jullie favoriete winkels?

We winkelen graag bij de H&M.

Hoe oud zijn jullie?

M: 13
Y: 14

Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?

Y: Over 10 jaar zie ik mezelf nog als dezelfde persoon, maar dan hopelijk met een goede baan.
M: ja, ik ook.

Waarom ben je beginnen met bloggen?

We zijn Modasplash begonnen omdat het ons leuk leek om onze mening over fashion met iedereen te delen die er geïnteresseerd in is.

Als gratis mocht verhuizen, waar zal je dan heen gaan? Of blijf je liever waar je nu bent?

Y: Het lijkt me echt heel leuk om een jaartje in Engeland of Amerika te wonen, maar voor nu ben ik blij waar ik nu ben.
M:Mijn droom is om in Singapore te gaan wonen.

 Zou je ooit je eigen domeinnaam willen hebben?

Ja! Maar dat is iets voor in de toekomst, we willen namelijk eerst kijken of we het bloggen wel volhouden met alle dingen er omheen.

Nooit meer nagellak of nooit meer lippenstift dragen?

Y: Nooit meer nagellak, ik heb eerlijk gezegd nooit iets met nagellak gehad.
M:Nagellak, mensen kijken toch eerder naar je gezicht dan naar je handen.

En dan waren dit alweer alle vragen van de Q&A, we hopen dat jullie nu weer wat meer over ons te weten zijn gekomen. Mocht je nog vragen hebben kun je die altijd in de reactie achterlaten.

xxx

 

 

9 gedachtes over “Q&A

Geef een reactie

