Review: LIP MEMBRANE| PILATEN

lip membrame

Hi guys, vandaag review ik voor jullie een lip membraan van het van de website Pilaten.nl, het merk komt oorspronkelijk uit China en staat vooral bekend om de zwarte black head maskertjes, celebrities als Lady Gaga en Jessica Alba zweren bij dit lipmasker en Pilaten denkt dat Nederland ook klaar is om dit fenomeen uit te proberen! ben je benieuwd wat ik van dit masker vind? Blijf dan vooral lezen!

De verpakking van het lip membraan is heel schattig, hij is lichtroze met rechtsboven het merk en rechtsonder een klein poppetje. Toen ik het lip membraan uit de verpakking haalde voelde het heel glibberig aan zoals je misschien op de foto kunt zien. Toen ik het masker aanbracht op mijn lippen voelde het een beetje koud- maar vooral fris aan.

image10 (1)

Het maskertje moest twintig minuten blijven zitten, toen ik het eraf haalde voelde mijn lippen aanzienlijk zachter, maar helemaal egaal waren ze niet. Ze raden je aan om het masker de eerste week elke dag te gebruiken en vervolgens 2 of 3 keer per week.

 

Het masker belooft zachte lippen en helpt tegen droge lippen, rimpels en lijntjes. Ik geloof wel dat dit product daarvoor zou kunnen zorgen, maar niet na een keer gebruiken.

Zou jij het lip membraan kopen?

Het lip membraan kun je kopen in de webshop Pilaten.nl , voor € 2,50.

xxx

Dit product is afkomstig van een winactie die ik een tijdje terug heb gewonnen van het blog: byfashionblog!

 

11 gedachtes over “Review: LIP MEMBRANE| PILATEN

Geef een reactie

